HOW CAN WE HELP YOU?

Hi there!

Heb je een vraag, een opmerking of een klacht of heb je iets anders wat je graag met ons wilt delen? Vul dan het formulier in.
Wij streven er naar om je bericht binnen 24 uur te beantwoorden.

Speak to you soon!

Retour/Garantie Formulier






    In geval van garantie/reclamatie stuur een aantal duidelijke foto's




    FAQ

    Retour

    Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan ons terug te sturen.

    Hoeden worden om hygiënische redenen niet retour genomen.

    Retourzendingen zijn voor risico van de koper. ARWA | MAE is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij het PostNL servicepunt naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.

    Meld hier onder je retouren met je order-ID/ bestelnummer en het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt gebruikt.

    Stuur jouw retourzending naar het volgende adres:

    ARWA MAE
    Muntmeester 190
    5406BH Uden
    Nederland

    Let op: de kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper.

    Na de ontvangst van het ongebruikte artikel zullen wij het bedrag terugbetalen naar het betaalmiddel dat je bij de bestelling hebt gebruikt. Direct ruilen is helaas niet mogelijk.

    In geval van een herroeping van de producten zijn de terugzendkosten met het oog op het milieu voor rekening van de koper. Zo willen we het bewustzijn voor distributiekanalen wekken en de retourtrajecten minimaliseren. Daar komt bij dat we enorm veel papier besparen doordat we niet aan ieder afzonderlijk pakket een retouretiket toevoegen, omdat het overbodig afval oplevert als het niet wordt gebruikt.

    We raden je een verzekerde verzending aan. Enerzijds kun je zo je retourzending volgen. Anderzijds is je zending als deze kwijtraakt verzekerd door jouw leveringsdienst.

    Helaas is het ruilen van je producten niet mogelijk.

    Maar je hebt de mogelijkheid om je bestelling na ontvangst binnen 14 dagen aan ons te retourneren. We zullen jou aansluitend het geld terugbetalen en je kunt een nieuwe bestelling doen van het door jou gewenste product.

     

    Reclamatie & Garantie

    Als jouw product binnen de garantieperiode van 12 maanden een defect vertoont, kun je hiervoor een reclamatie indienen.

    Meld hier het defecte artikel* als reclamatie met jouw order-ID/ bestelnummer en het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt gebruikt. Stuur ons eventueel foto’s zodat we jouw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.
    Na de melding ontvang je een PDF-document dat je er in het pakket bij legt.
    Wanneer wij de aanvraag geaccepteerd hebben, krijg je een e-mail met een link van  waarmee je het retourlabel eenvoudig zelf kunt maken. Je kunt het zelf thuis printen of de QR-code door het postagentschap laten scannen en het daar printen.
    Stuur ons jouw defecte artikel en bewaar goed je zendingsnummer.
    Zodra jouw pakket bij ons is binnengekomen, krijg je hierover per e-mail bericht en wij zullen binnen 7 dagen een nieuw product naar je sturen.

    P.S: wij vergoeden de terugzendkosten bij retouren niet en bij een reclamatie wel. Daarom is het belangrijk om dit goed aan te geven op het pakket.

    Natuurlijk hoef je niet zelf voor de retourzending te betalen bij een foutieve of beschadigde bezorging. Zodra je, je reclamatie hebt aangemeld bij: Arwa Mae Retour ontvang je van ons per e-mail een link naar het gratis retouretiket.

    Als je een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen zullen we dit uiteraard vervangen.

    Meld hier het verkeerde artikel* als reclamatie met jouw order-ID/ bestelnummer en het e-mailadres dat je bij het bestellen hebt gebruikt. Stuur ons eventueel foto’s zodat we jouw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.
    Na de melding ontvang je een PDF-document dat je er in het pakket bij legt.
    Wanneer wij de aanvraag geaccepteerd hebben, krijg je een e-mail met een link  waarmee je het retourlabel eenvoudig zelf kunt maken. Je kunt het thuis printen of de QR-code door het postagentschap laten scannen en het daar printen.
    Stuur ons jouw defecte resp. verkeerde artikel en bewaar goed je zendingsnummer.
    Zodra jouw pakket bij ons is binnengekomen, krijg je hierover per e-mail bericht en wij zullen binnen 7 dagen een nieuw product naar je sturen.

    P.S: wij vergoeden de terugzendkosten bij retouren niet en bij een reclamatie wel. Daarom is het belangrijk om dit goed aan te geven op het pakket.

    De garantieperiode van 12 maanden is een vrijwillige service van ons. Indien jouw Arwa Mae product binnen deze periode defecten vertoont die te wijten zijn aan een productie- of materiaalfout, meld s.v.p. een reclamatie.

    De garantie komt te vervallen bij:

    1. Onjuiste behandeling en ongevallen
    2. Verkleuringen of vervuiling door invloed van ander materiaal (bijv. verkleuringen van spijkerbroek aan rugzak e.d.
    3. Gewone sporen van gebruik.
    4. De garantie vervalt bij ingrepen door de koper of niet-deskundige derden. De garantieperiode wordt niet verlengd door gebruikmaking van de garantie.

    Bestelstatus 

    Normaal gesproken ontvang je jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. Houd er rekening mee dat er vertraging kan ontstaan in periodes dat er een toename is van het aantal bestellingen en leveringen bij onze logistieke dienst/leveringsdiensten.

    Mocht de status van de zending van jouw bestelling na 10 dagen niet gewijzigd zijn, contacteer ons via het formulier onderaan dit venster en geef als onderwerp aan “Pakket niet ontvangen”. Wij kunnen dan actie ondernemen.

    Voor het geval je geen bestelbevestiging per e-mail hebt gekregen, kan dit de volgende redenen hebben:

    1.) Misschien heb je jouw e-mailadres fout ingevoerd.

    2.) Controleer je spammail. Het kan zijn dat de bestelbevestiging hier terechtgekomen is.

    3.) Het bestelproces is niet correct afgesloten (let op: mocht de bestelling ongeldig zijn, dan wordt deze toch in je klantaccount aangegeven).

    Mocht je na 60 minuten geen bevestiging kunnen vinden, contacteer ons hier en schrijf als onderwerp “Bestelbevestiging” zodat we je zo snel mogelijk kunnen verder helpen.

    Als je een klantaccount bij ons hebt, kun je de bestelstatus steeds bekijken in jouw account, en als je als gast hebt besteld krijg je een bericht per e-mail.

    Als je het Track & Trace-nummer hebt ontvangen, kun je deze bij de postorderbedrijf invoeren om jouw pakket te volgen.

    Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen wij jouw bestelling nog annuleren. Contacteer ons hier met als onderwerp “Annulering van mijn bestelling”. Wij zullen vervolgens jouw bestelling annuleren en jou het geld terugbetalen. Vermeld in ieder geval je bestelnummer.

    Mocht jouw bestelling al verzonden zijn, dan kun je na ontvangst uiteraard gebruik maken van je herroepingsrecht.

    Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen wij jouw afleveradres nog veranderen. Contacteer ons met als onderwerp “Adreswijziging” en geef jouw nieuwe adres aan ons door. Vermeld in ieder geval jouw order-ID/bestelnummer.

    Nadat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, kunnen wij jouw aflever- en factuuradres helaas niet meer wijzigen.

    Een wijziging van de bestelling is helaas niet mogelijk.

    Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen wij jouw bestelling nog annuleren en het geld aan jou terugbetalen. Contacteer ons met als onderwerp “Annuleren van mijn bestelling”. Je kunt vervolgens heel eenvoudig opnieuw bestellen.

    Betaling & verzending

    Om met PayPal te kunnen betalen heb je een gratis rekening nodig bij PayPal.

    PayPal biedt verschillende betalingsmogelijkheden aan en verzekert bestellingen tot € 500. Als je jouw bestelling via PayPal wilt betalen, dan word je doorgestuurd naar PayPal en je krijgt het verzoek om met je rekening in te loggen of je als nieuwe gebruiker te registreren. Kies nu alleen nog de gewenste betalingsmethode (PayPal tegoed, debet of creditcard) en bevestig de betaling. Wij krijgen vervolgens van PayPal een bevestiging en verzenden jouw artikel zo snel mogelijk.

    Wist je trouwens dat PayPal t/m 12 keer per jaar de kosten van jouw retourzending vergoedt?

    Meer informatie hierover vind je hier.

    Je kunt bij ons ook met creditcard betalen.

    Wij accepteren creditcards van de aanbieders Visa en MasterCard.

    Veiligheid bij betaling met creditcard:
    De Europese richtlijnen zijn gewijzigd zodat het nog veiliger voor je wordt om online te betalen met creditcard. Voor iedere opgegeven bestelling vanaf 14 september 2019 wordt aan je gevraagd om je identiteit via 3D-Secure te laten authenticeren. Dit wordt aangegegeven op basis van welk kaarttype je gebruikt (bijv. Visa Secure, Mastercard Identity Check etc.).

    Wat moet ik doen?
    Wanneer je het nog niet hebt gedaan, dien je jouw creditcard voor 3D-Secure te activeren. De meeste banken bieden deze service online aan. Hier kun je achter komen via de website van jouw bank.

    Mocht je je al eens voor 3D-Secure geregistreerd hebben of de functie eerder hebben gebruikt, dan hoef je je niet opnieuw te registreren. Maar het kan zijn dat jouw bank een nieuw betaalproces aan het opzetten is waarmee het gebruik verbeterd moet worden. Een aantal banken heeft een nieuwe smartphone-app speciaal voor dit doel ontworpen. Neem contact op met je bank voor meer informatie.

     

     

    Om er zeker van te zijn dat je bij je volgende bestelling eenvoudig en veilig kunt betalen, raden we je aan om 3D-Secure te activeren voordat je je volgende online-bestelling plaatst.

     

    Terugbetalingen in geval van een retourzending:wanneer je één of meerdere artikelen terugstuurt, wordt de overeenkomstige waarde van het product/de producten teruggestort op de oorspronkelijk belaste creditcard. Afhankelijk van de creditcardverstrekker wordt de terugbetaling pas zichtbaar op je volgende creditcardoverzicht.

    Voor onze Nederlandse klanten bieden wij ook het betaalsysteem iDeal aan. Na het selecteren van deze betaalmethode word je direct naar de betaalsite van de bank doorgestuurd. Zo kun je heel eenvoudig en veilig je betaling afhandelen.

    Je pakket wordt met PostNL verzonden. De levertijd bedraagt ca. 2-5 dagen en de verzending naar jou is gratis.

    Verzending naar:

    België
    Ierland
    Monaco
    Zwitserland*
    Bulgarije
    Italië
    Nederland
    Slowakije
    Duitsland
    Kroatië
    Noorwegen
    Slovenië
    Denemarken
    Letland
    Oostenrijk
    Spanje
    Estland
    Liechtenstein
    Polen
    Tjechië
    Finland
    Litouwen
    Portugal
    Hongarije
    Frankrijk
    Luxemburg
    Roemenië
    Verenigd Koninkrijk*
    Griekenland
    Malta
    Zweden

    *houd er rekening mee dat er extra douanekosten kunnen ontstaan

    Houd er rekening mee dat bij leveringen buiten de EU douanekosten kunnen ontstaan en dat je hierdoor met extra kosten te maken kunt krijgen.

    De hoogte van de douanekosten richt zich naar het bedrag van jouw bestelling. We hopen dat je er begrip voor hebt dat wij deze kosten niet voor onze rekening nemen.

    Mocht jouw pakket niet in correcte staat bij jou aankomen, fotografeer dan s.v.p. meteen de schade.

    Aansluitend heb je de mogelijkheid een claimformulier in te dienen bij PostNL. Vul hiervoor het claimformulier van PostNL hier in. Geef de zending samen met het claimformulier af in een postagentschap zodat je artikel kan worden beoordeeld.

    Mocht PostNL je niet verder helpen, stuur ons dan hier de foto’s, zodat wij het vervolg kunnen bespreken.

    We zullen vervolgens contact met je opnemen en voor een passende oplossing.